Від вікна до меблів
Повернення та обмін товару

Повернення та обмін товару

Обмін та повернення

Наш інтернет-магазин співпрацює лише з тими виробниками, які ретельно стежать за якістю своїх виробів. Але в окремих випадках, на жаль, трапляється і таке, що товар, придбаний у магазині, все-таки виготовлений з дефектами або пошкоджений у процесі транспортування. У таких випадках на допомогу покупцю приходить гарантія, яка надається на весь асортимент нашого магазину. На цій сторінці ми розповімо, що потрібно робити, щоб максимально убезпечити себе від таких випадків.

При отриманні товару
Незалежно від обраного Вами способу доставки є кілька обов’язкових дій, які потрібно виконати при отриманні товару перед тим, як поставити підпис прийняття доставки на накладній:

  1. Присутнicть при прийомі товару особисто, або передати таке право довіреній особі
  2. Оглянути зовнішній вигляд та цілісність заводської упаковки
  3. Оглянути всі елементи щодо цілісності (сколи, тріщини, подряпини, замокання, тощо.)
  4. Оглянути всі фасади, на предмет різних дефектів (подряпини, сколи тощо)
  5. Перевірити комплектацію товару, колір, наповнення, кількість тощо. згідно бланку замовлення. Заміна вищезгаданих деталей після прийняття товару (меблів) відбувається за рахунок замовника.
  6. Зберегти всі документи, надані Вам нашою компанією.

Тільки після того, як ви переконалися у належній якості та стані доставлених виробів, підписуйте документи про прийняття доставки. В іншому випадку зв’яжіться з нами по одному із зазначених телефонів, і наші фахівці допоможуть Вам вирішити ситуацію, що склалася.

 

Основне про повернення:

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Обмін та повернення товарів здійснюється поштовою компанією "Нова пошта" або за адресою м. Київ, п-т Палладіна 32/34.

Для вирішення питань обміну та повернення товарів - зателефонуйте нашому менеджеру за номером +380 (95) 773-02-32.

Термін повернення після отримання товару: 

  • Товар що повертається (повернення) приймається в магазині протягом 14 робочих днів.
  • Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Товар який підлягає обміну: 

  • Який не був у вживанні і немає слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, інших ушкоджень.
  • Товар не збирався та не монтувався, а також збережено його товарний вигляд.
  • Збережена цілістю упаковка товару та всі її компоненти.
  • Збережено комплектацію товару, ярлики, інструкції та заводське маркування.
  • Пред’явлено товарний чек або накладну, що підтверджує факт купівлі товару у нашому магазині.

ТОВАР ЯКИЙ ПОВЕРНЕННЮ НЕ ПІДЛЯГАЄ:

Поверненню та обміну не підлягають:

  • Товари належної якості, які були у вжитку, або мають сліди використання, ознаки монтажу, складання і т. д.
  • Товари, які втратили товарний вигляд, у яких порушена комплектація, ярлики, маркування та ін. після передачі товару Покупцеві
  • Товари мають видимі пошкодження або втратили свої власні властивості після передачі товару Покупцеві, внаслідок порушення правил використання і зберігання
  • Товари з порушеною упаковкою або її компонентами (в т. ч. матраци без упаковки/з порушеною упаковкою або ті, що були у вжитку), за винятком випадків коли без порушення упаковки неможливо було виявити дефект товару або товар був проданий / доставлений з пошкодженою упаковкою
  • Товари, які виготовлялися під індивідуальне замовлення та / або за зразками (ескізами) покупця, в тому числі товар який має індивідуально визначені властивості, а саме: нестандартні розміри, зовнішній вигляд, конструкцію, колір, доповнення зовнішніми деталями (кишенями, ручками і т. д.), в тканині які були обрані Покупцем індивідуально перед замовленням
  • Товари зі зниженною вартісттю, або відновлені товари;
  • Товари придбані за спеціальними умовами розстрочки та кредиту в рамках акцій. До таких товарів застосовуються стандартні правила повернення та обміну протягом 14 календарних днів передбачених ЗУ "Про захист прав споживачів"
  • Товар нарізаний, або розкроєний під розмір, визначений покупцем (замовником) обміну і поверненню не підлягає згідно Постанови КМУ №172 від 19.03.1994 року. Замовлення вважається погодженим з моменту його оплати

Умови повернення для товарів належної якості

Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» існує дві причини через які покупець може повернути або обміняти куплений ним товар:

  1. якщо товар не відповідає якості про яку заявляв виробник;
  2. якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця.

Повернення здійснюється використовуючи транспортні послуги компанії "Нова Пошта". 

Повернення повинно бути належної якості, а саме: 

- товарна упаковка не пошкоджена 

- комплектація повна 

- відсутні будь-які механічні пошкодження 

- відсутні сліди користування 

Повернення відправлення можливо здійснити впродовж 14 днів з моменту отримання. 

Повернення здійснюється за рахунок Відправника. 

Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.

Умови повернення товарів неналежної якості: 

Згідно статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

- пропорційного зменшення ціни;

- безоплатного усунення недоліків товару;

- відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

- при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту vidviknadomebliv@gmail.com, або в мессенджері Viber по номеру телефону +380 (95) 773-02-32

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають втіленню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

Повернення здійснюється за рахунок Отримувача. 

Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.